Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Ковидом по авиации. Сможем ли мы летать, как в прежние времена – когда и куда захотим


Опубликованно 20.01.2021 18:05

Ковидом по авиации. Сможем ли мы летать, как в прежние времена – когда и куда захотим

Після кількox рoків рeкoрднoгo зрoстaння пaсaжирoпoтoку тa бeзпрeцeдeнтнoї прибуткoвoсті, aвіaкoмпaнії стикнулися з нaйбільш різким і стійким пaдінням пoпиту нa пoвітряні пeрeвeзeння зa всю істoрію aвіaційнoгo трaнспoрту.  

Якиx сaмe втрaт COVID-19 зaвдaв світoвій aвіaції, як кoмпaнії виживaли, тa гoлoвнe – кoли тa як мaсoвo пoлeтимo знoву?

Скільки ми втрaтили

У 2019 рoці aвіaкoмпaнії пeрeвeзли пoнaд 4,5 млрд пaсaжирів, мaйжe 61 млн тoнн вaнтaжів. У світі 58% міжнaрoдниx туристів пoдoрoжувaли пoвітряним трaнспoртoм. Світoвий eкoнoмічний вплив aвіaції (прямий, нeпрямий тa в суміжниx гaлузяx, як индустрия (путешествий) oцінювaвся у $3,5 трлн, щo eквівaлeнтнo 4,1% світoвoгo ВВП.

Ці цифри нe включaють інші eкoнoмічні вигoди від aвіaції, нa кштaлт рoбoчиx місць чи eкoнoмічнoї aктивнoсті прoдуктoвиx тa сeрвісниx кoмпaній і гaлузі, зaлeжні від швидкoсті тa зв'язку пoвітряниx перевезень. Авіаційна галузь є ключовим фактором багатьох інших економічних процесів – це єдина швидка світова транспортна вентерь, незамінна для глобального бізнесу та туризму.

 

Нате пандемію авіакомпанії спочатку відреагували приземленням більшості літаків у флоті, перетворенням частини пасажирських суден возьми вантажні, обмеженням операцій в аеропортах, скороченням витрат і призупиненням платежів постачальникам. Деякі авіакомпанії звернулися впредь до державних механізмів підтримки для збереження робочих місць, переглянули свій эскадра, списали старі літаки, раніше домовленого терміну повернули літаки лізингодавцям, відтерміновувати замовлення возьми поставку нових суден для оптимізації витрат та утримання розмірів флоту раньше етапу відновлення.  

Як наслідок, единовременно найбільший спад попиту очікується в сегменті далекомагістральних маршрутів, які переважно обслуговуються широкофюзеляжними літаками. В відміну від цього, близькомагістральні перевезення, які обслуговуються значною мірою вузькофюзеляжними та регіональними літаками, матимуть стрімкіші темпи зростання.

Динаміка обсягів перевезень пасажирів українськими авіакомпаніями протягом 2020 року також продемонструвала падіння бери рівні світових тенденцій. Так, частка перевезених пасажирів после дев’ять місяців впала бери 65% порівняно з результатами минулого цього періоду минулого року, та склала лише 3,77 млн пасажирів (у 2019 було 10,66 млн).

Цьогоріч плинтус в 5 млн пасажирів для авіакомпаній, скоріш после все, буде непідйомною. Найбільшими українськими пасажирськими авіакомпаніями в сьогодні є Міжнародні авіалінії України (МАУ), SkyUp Airlines, Азур Ейр Україна та Розуля вітрів, частка яких цьогоріч – 98% українського ринку.  

 

На вітчизняних аеропортів рік був безлюдный (=малолюдный) менш складний: падіння склало близько 64%. Ради підсумками 11 місяців вони вже втратили майже 14,5 млн пасажирів. Лідерами ринку лишаються шість аеропортів – Київ (Бориспіль), Львів, Київ (Жуляни), Одеса, Харків та Запоріжжя. Згідно прогнозів, дуже хорошим показником если отримати спільний результат для аеропортів у 8,8 млн пасажирів вслед за підсумками року.

 

За прогнозом IATA, український авіаційний ринок повернеться вплоть до показників попередніх років орієнтовно задолго. Ant. с 2024 року.  

Читайте также

COVID переворачивает мировую авиацию. Цены наугад, завершение хабам и бесплатной еде: 5 фактов

Підтримка з боку держав

Багато відомих авіакомпаній, попри свою давню історію, сьогодні мало-: неграмотный мають необхідних прибутків чи фінансових запасів, щоб забезпечити власні потреби. Нате листопад 2020 року, уряди сообразно всьому світу надали державну підтримку авіакомпаніям получи и распишись близько $178 млрд, майже дві третини з яких складаються з прямої фінансової допомоги нате кшталт субсидій, кредитів, уставного капіталу та поповнення обігових коштів.

Основним драйвером втручання держав у фінансову стабільність авіаперевізників було бажання зберегти робочі місця та утримати квадрант для мінімізації економічних наслідків в суміжних ринках.  

Загальний чистий збиток авіаперевізників в 2020 после прогнозами складе $118 млрд. Середньострокова даль відновлення авіації також похмура, оскільки бери авіаперевезення, швидше за все, вплине зниження попиту сверху туризм і на ділові поїздки як мінімум до самого кінця 2021 року.  

Українські авіапідприємства поки мало-: неграмотный отримали доступу до жодних програм державної підтримки. Питання їх економічної стабільності та виживання нате сьогодні залежить від ефективності скорочення витрат та прямої підтримки акціонерів. Поки що жодна авіакомпанія чи аеропорт без- пішли з ринку і продовжують готуватися предварительно можливого пожвавлення авіаперевезень, на тлі заяв для початок масової імунізації від коронавірусу, вже з літнього сезону 2021 року.  

Є гравці, які навіть зуміли накопичити фінансову стійкість либо отримати доступ до фінансових ринків, щоб генерувати додаткову ліквідність сквозь кризу. І зрештою стати внутрішньо стійкішим та сильнішим. Наприклад, європейський лоукостер Ryanair, який навіть розмістив замовлення получай додаткові 75 літаків Boeing 737 MAX, збільшивши, таким чином, своє замовлення давно 210 лайнерів.

Як будемо літати після COVID-19

Одне з найбільших запитань, які стократно ставлять собі прямо зараз подорожувальники та весь авіаційна галузь "Як COVID-19 вплине получи майбутні авіаперевезення?". Як і минулі кризи, пандемія сформувала новий досвід безпеки в аеропорту, тому COVID-19, швидше вслед все, залишить деякі тривалі наслідки интересах авіації.  

Частина з них давно стали нормою – як мера контролю на авіаційну безпеку, сканери багажу та речей, обмеження получи и распишись перевезення заборонених предметів, додаткові вимоги щодо контролю температурного контролю пасажирів та інші.

Вслед умови реалізації належних запобіжних заходів та пильної уваги щодо поширення коронавірусу, повітряний транспорт може дуже швидко відбудуватися, щоб знову забезпечити майже 88 млн робочих місць в галузі та відновити колишні об’єми авіаперевезень. Швидкість цього залежатиме від тісної координації галузі з урядами, щоб допомогти якнайшвидше стартувати авіаційним подорожам та туризму.

Сразу вже є низка позитивних сигналів с целью галузі: початок поставок перших партій вакцини від коронавірусу та підготовка авіації во (избежание забезпечення швидкої її доставки із належними умовами транспортування накануне усіх куточків світу.

Попри короткострокові проблеми, пов'язані з COVID-19, більшість галузевих прогнозів свідчать, що попит сверху повітряні перевезення зростатиме в середньому возьми 3% щорічно протягом наступних 20 років.

Але безлюдный (=малолюдный) варто забувати, що такий значний період може говорить в собі нові невизначеності. Майбутні політичні негаразди, несподівані економічні нестабільності та пандемії, як це відбулося із COVID-19, можуть збити ці прогнози з курсу.

Авіаційні перевезення правда відновляться, і це відбудеться швидше, ніж ми могли б очікувати. Затятим мандрівникам можна починати планувати свої майбутні подорожі, адже незабаром авіація знову розправить крила!  

По сей день материалы автора Если Вы заметили орфографическую ошибку, выделите её мышью и нажмите Ctrl+Enter.


Категория: Автотехника