Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

За особливим рецептом: тест-драйв Porsche Cayenne Platinum Edition


Опубликованно 13.10.2017 02:08

За особливим рецептом: тест-драйв Porsche Cayenne Platinum Edition

Кросовер Porsche Cayenne самодостатній — так здається тим, у кого цього автомобіля ніколи не було і, може так статися, ніколи не буде. Мовляв, якщо у тебе Cayenne, чого ще хотіти?

Про це треба питати у власників машини — хто, як не вони краще знають, як вдосконалити і без того розкішний автомобіль. Ось, наприклад, сама фірма Porsche взяла і запитала, а в результаті... А в результаті з'явилася лімітована версія крососовера, що отримала назву Platinum Edition.

Найцікавіше, що технічна начинка Cayenne в даному випадку залишилася недоторканою, адже навіть в базовому виконанні з бензиновим 300-сильним мотором V6 об'ємом 3,6 л (саме такий автомобіль побував на нашому тесті) великий і масивний Cayenne розганяється до 100 км/год за "легкові" 7,6 с.

При створенні Platinum Edition ставка була зроблена на іншому — оснастити машину найбільш затребуваними клієнтами опціями і тим самим зробити машину дешевше, ніж якщо б замовляти їх окремо. Загалом, звичайна справа для пакетних комплектацій (такий прийом практикують багато виробників), проте у випадку з Cayenne вигода, знижка — називайте, як хочете, виявляється досить значущою. Без малого 20 тис євро! Навіть для зовсім не бідної потенційної клієнтури Porsche така сума щось значить — особливо в нинішній ситуації з нестабільним курсом національної валюти.

Так що ж із себе представляє Porsche Cayenne Platinum Edition?

У зовнішності відмінностей від стандартної машини не так і багато — щоб їх помітити, потрібно або придивлятися, або бути власником такого кросовера.

Першими в очі кидаються литі багатоспицеві колеса. Діаметром 20 дюймів і з дизайном, що нагадує колеса гібридного спайдера Porsche 918 Spyder. У відповідності з назвою версії вони пофарбовані в колір Satin Finish, який своїм відтінком нагадує платину.

А ще фари. Тут встановлена биксеноновая головна оптика з системою динамічного адаптивного освітлення Porsche Dynamic Light System (PDLS). Її можливості дозволяють коректувати яскравість і форму світлового пучка залежно від швидкості — дуже корисне властивості для швидкого переміщення по аж ніяк не ідеальним українських дорогах. Плюс — додаткові секції в фарах, які повертаються в напрямку віражу в залежності від кута повороту керма і знову ж швидкості.

Ще трохи пильніше погляд — і стають видні другорядні спортивні акценти у зовнішності. Наприклад, чорні поліровані елементи обробки кузова і також пофарбовані в чорний колір розширювачі колісних арок. А ось на другий ряд сидінь з вулиці так просто не заглянеш — Cayenne Platinum Edition укомплектований пакетом Privacy або, простіше кажучи, затемненими вікнами з заводським тонуванням.

Відкриваєш двері і буквально з порога розумієш, що перед тобою особливий Cayenne. На порогах — накладки з написом Platinum Edition. Вони виконані з нержавіючої сталі і до того ж вони підсвічуються.

Передні шкіряні крісла з обігрівом вражають якістю обробки і виявляються дуже комфортними. У центральній частині подушки і спинки вони прикрашені вставками з алькантари, а на підголівниках — великі емблеми Porsche. Зрозуміло, що всі регулювання крісел оснащені електроприводом. У задніх сидінь електрорегулювань немає, зате вони теж оброблені алькантарою.

А в якості альтернативи — адаптивні спортивні сидіння з пам'яттю на декілька положень і 14-позиційним регулюванням. Правда, в цьому випадку оббивка буде тільки зі шкіри, без алькантаровых вставок.

Але найбільше в інтер'єрі Cayenne Platinum Edition привертає увагу новітній мультимедійний комплекс Porsche Communication Management (PCM). До його складу входить навігаційна система, модуль Connect Plus, телефонний модуль LTE і бездротовий доступ в інтернет, а також Porsche Car Connect з функцією виявлення автомобіля і сервісами Remote і Porsche Vehicle Tracking System (PVTS). Ну і сама "музика": преміальна аудіосистема Bose Surround з потужним і прекрасним звучанням.

За замовчуванням Porsche Cayenne Platinum Edition забарвлюються в чорний і білий кольори, але за замовленням покупця і за окрему доплату для автомобіля пропонуються глибокий чорний колір Jet Black Metallic, червоно-коричневий Mahogany Metallic, білий White Carrara Metallic, сріблястий Rhodium Silver Metallic і фіолетовий Purpurit Metallic.

Ну а тих, кого не влаштовує базовий 300-сильний мотор, можуть звернути уваги на інші версії Cayenne, для яких теж пропонується "платинове" виконання.

Перша з них — Cayenne Diesel, яка, як зрозуміло з назви, оснащена дизельним двигуном. При тій же кількості циліндрів і робочому обсязі рівно 3 л він розвиває 262 л. с. і завдяки більшій крутному моменту (580 Нм проти 400) дозволяє досягати швидкості 100 км/год ще швидше — за 7,3 с.

Третій "платиновий" Cayenne — гібридний: під капотом виконання SE-Hybrid прописалася силова установка у складі трилітрового бензинового двигуна потужністю 333 л. с. і 95-сильного електромотора. У цій трійці найшвидший автомобіль: розгін до "сотні" займає всього 5,9 с, а максимальна швидкість складає 243 км/ч — проти 230 і 221 км/год у бензинової і дизельної модифікацій відповідно. Цікаво, що для цієї модифікації передбачений додатковий кондиціонер, який для економії заряду основної батареї можна дистанційно запустити для обігріву або охолодження салону до посадки в нього.



Категория: Автоновости