Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Радар-детектор Sho-Me 520: інструкція, оновлення, відгуки


Опубликованно 22.01.2018 23:50

Радар-детектор Sho-Me 520: інструкція, оновлення, відгуки

Практично кожен водій хоч раз в житті, але перевищував швидкість з різних причин. Уникнути отримання штрафів у таких ситуаціях допоможе радар-детектор Sho-Me 520.

Виробник антирадара - корейська компанія Sho-Me, що спеціалізується на випуску автомобільної техніки і славиться високою якістю і доступними цінами продукції. Вперше 520-я модель була випущена в 2009 році. За цей час вона встигла здобути визнання і популярність як у російських, так і у світових автолюбителів.

Комплектація

Антирадар поставляється у фірмовій упаковці, що містить: Радар-детектор Sho-Me 520 зі світлодіодами на лицьовій панелі. Адаптер для підключення до прикурювача автомобіля і кабель живлення. Додатковий запобіжник. Кріплення з двома присосками. Килимок з двостороннім липучкою для приладової панелі. Інструкцію до радар-детектор Sho-Me 520. Гарантію і додаткову документацію до приладу. Технічні параметри антирадара

Параметри радар-детектора можна умовно розділити на три основні групи: прийом радіосигналу, загальні та прийом лазера. Габарити - 100 х 68 х 32 міліметра, вага - 81 грам. Робочий температурний діапазон варіюється від -30 Cпро до +50 Cпро. Доступний у сірому і чорному відтінку, завдяки чому гаджет вписується в інтер'єр будь-якого автомобіля. Робочі діапазони антирадара - K, Ka, X, Ultra X, Ultra K. Реєструє сигнали систем VG-2 і лазерних радарів.

Особливості антирадара

Радар-детектор Sho-Me 520 працює в чотирьох режимах, кожен з яких може налаштовуватися індивідуально. У режимі "Місто" мається на увазі зниження чутливості пристрою до моделей формату "Х", що зменшує кількість помилкових спрацьовувань в межах міста. При їзді на швидкісних трасах і автомагістралях оптимальним є режим "Траса": він підвищує чутливість антирадара, що дозволяє фіксувати радари ДАІ на більшій відстані. Затемнення екрану - одна з корисних опцій, що використовуються в темний час доби. Вона дозволяє знизити яскравість світлодіодів екрану радар-детектора при відсутності фіксуються сигналів від лазерів і радарів. Беззвучний режим антирадара дозволяє зберегти в салоні автомобіля повну тишу в разі необхідності.

До числа додаткових функцій пристрою можна віднести плавне включення, збереження встановлених користувачем параметрів і два способи його монтажу: на лобове скло або панель приладів транспортного засобу.

Нюанси установки

Для забезпечення коректної роботи антирадар необхідно правильно розмістити в салоні. При цьому враховуються визначені вимоги до монтажу: Радар-детектор встановлюється в середині лобового скла як можна нижче. Не можна розміщувати гаджет за двірниками або верхній сонцезахисної смугою. Такі елементи оснащуються металевими деталями, які погіршують прийом сигналу, що збільшує час відгуку приладу. Радар-детектор Sho-Me 520 не повинен стикатися з лобовим склом. Деякі синтетичні покриття можуть впливати на прийом радіосигналів. Установка гаджета

Антирадар кріпиться в салоні автомобіля двома можливими способами. Згідно одному з них, пристрій встановлюється на присоска на лобове скло. З цією метою на кронштейн кріпляться присоски, після чого сам кронштейн і бампер встановлюються на лобове скло.

Другий варіант монтажу - кріплення антирадара на приладовій панелі за допомогою липучок. Місце установки радар-детектора необхідно попередньо знежирити, бо кріпиться він за допомогою двосторонньої клейкої стрічки. Серійний номер повинен залишатися видимим, інакше дія гарантії буде припинено.

Радар-детектор після установки в салоні підключається до бортової мережі автомобіля за допомогою кабелю живлення і адаптер для прикурювача. Включення антирадара здійснюється шляхом прокручування за годинниковою стрілкою коліщатка.

Тестування радар-детектора

Перше і наступні включення запускають автоматичний цикл самотестування. В ході даного процесу горять одночасно всі світлодіоди, подається звуковий сигнал, відповідний певному діапазону і лазеру. Подібним чином перевіряється справність дисплея і динаміків.

За результатами тестів численних автомобільних видань та відгуками радар-детектор Sho-Me 520 вважається одним з ефективних і кращих пристроїв у своїй ціновій категорії. Антирадар показав непогану працездатність при експлуатації в реальних умовах з різними стаціонарними камерами і радарами ДПС. Всі фіксуючі пристрої виявляються детектором на відстані 600-1000 км з мінімальною кількістю помилкових спрацьовувань. Єдиний недолік, зазначений фахівцями - відсутність індикації безшумного режиму. Доробка та оновлення радар-детектор Sho-Me 520 STR

Багато автолюбителів допрацьовують детектор шляхом викручування знаходяться всередині корпусу двох гвинтів. Другий варіант доопрацювання - монтаж до штатного рупора саморобного, що збільшує дальність виявлення та усуває помилкові спрацьовування. Однак антирадари не завжди фіксують все обладнання, що використовується співробітниками ГИБДД: приміром, Sho-Me 520 не виявляє такі пристрої, як "КРІС П" і "Стрілка-СТ".

Переваги радар-детектор Sho-Me

Автовласники у відгуках відзначають наступні переваги антирадара: Простота і легкість управління. В інструкції з експлуатації міститься повна інформація, необхідна для усунення будь-яких виникаючих проблем і несправностей радар-детектор Sho-Me 520, що значно спрощує використання антирадара. Висока якість прийому сигналів. Пристрій фіксує пересувні радари, в тому числі і триноги. Широкий діапазон прийому сигналів. Антирадар виявляє вимірюючі пристрої на відстані до 350 метрів, що дозволяє заздалегідь знизити швидкість руху. По мірі наближення до камер і радарів підвищується гучність і частота звукових сповіщень. Розташовані на певній висоті камери фіксуються гаджетом на відстані від 500 до 700 метрів. Автоматичне відключення антирадара через 6 годин безперебійної роботи, що дозволяє зберегти заряд акумуляторної батареї. Момент відключення супроводжується звуковим і світловим сигналом. Відновлення працездатності відбувається після натискання клавіші DIM. Посилення сигнальної індикації за рахунок яскравого кольорового дисплея. В режимах "місто-траса" автоматично активуються необхідні фільтри. Доступність прошивки радар-детектор Sho-Me 520. Недоліки антирадара Працює тільки при наявності постійного живлення від бортової мережі. Висока частота помилкових спрацьовувань. Ненадійне кріплення на лобове скло за допомогою присосок. У темний час доби негативно позначається різнобарвне світлодіодне освітлення.

Вартість радар-детектора

Ціна Sho-Me 520, в залежності від точки реалізації, наявності акцій та регіону країни, може варіюватися від півтора до двох тисяч семисот рублів. Середня вартість антирадара становить дві тисячі рублів, що цілком виправдано непоганим якістю і функціональністю моделі.

Відгуків про радар-детектор Sho-Me 520 на просторах інтернету можна зустріти величезну кількість. Оцінка автовласників залежить від очікувань від покупки, умов експлуатації, потреб водія і багатьох інших факторів. Загалом користувачі відгукуються про антирадари Sho-Me як про якісне, надійне та багатофункціональному пристрої з широким діапазоном дії. Гаджет відповідає своїй ціновій категорії і виконує заявлені виробником функції.



Категория: Технологии