Эта опция сбросит домашнюю страницу этого сайта. Восстановление любых закрытых виджетов или категорий.

Сбросить

Що таке монетизація мобільного трафіку?


Опубликованно 12.03.2018 05:05

Що таке монетизація мобільного трафіку?

Якщо ви хочете монетизувати трафік, вам буде корисно дізнатися, як зробити це на мобільних пристроях. Мобільний трафік складає третину всього існуючого в мережі, і це число зростає з кожним днем. Оскільки все більше і більше людей витрачають свій час на смартфони, поступово акцент зміщується від настільних комп'ютерів до мобільних пристроїв.

Разом з тим більшість користувачів все ще здійснює покупки на комп'ютерах. Чи означає це, що електронна комерція повинна більше зосередитися на сайтах для ПК? Чи це вплив на монетизацію мобільного трафіку?

Спочатку необхідно подивитися, як користувачі ведуть себе на кожному пристрої. Люди роблять менше покупок на мобільних девайсах. На думку фахівців, майже вдвічі більше користувачів роблять покупки і відвідують інформаційні сайти з ПК або ноутбуків. Але при цьому люди не «відключають» свою зацікавленість в товарах і послугах, коли вони використовують мобільні пристрої. Замість цього вони проводять більше часу на вивчення пропозиції, і в результаті багато хто приймають рішення про покупку.

Варто відразу зазначити, що монетизація мобільного трафіку – це не тільки продаж власних товарів і послуг, але й одержання відсотків від участі в партнерських програмах, а також коштів за перегляд реклами, розміщеної на вашому майданчику.

Незважаючи на невеликий рівень покупок з мобільних пристроїв, швидкість переходу на рекламу на них вище, ніж на комп'ютерах. І це виходить вигідно, якщо ви заробляєте гроші на оголошеннях зі свого сайту.

Як збільшити таку прибуток?

На жаль, сьогодні не надто багато уваги приділяється монетизації мобільного трафіку. Разом з тим, з девайсів з меншим розміром екрану досить просто читати текст. Самі по собі такі пристрої створені для швидкого читання, прокрутки і прослуховування. Текст повинен бути коротше, змістовніше і помітніше.

З причини невеликого розміру екрана оголошення можуть займати більше місця, але при цьому вони не здаються такими нав'язливими. Можливо, це ще одна причина, по якій коефіцієнт конверсії мобільних оголошень залишається високим. При правильній організації монетизація мобільного трафіку з оплатою за покази може бути дуже прибутковою. Як ще можна заробити?

Час, проведений у мережі з мобільних девайсів, найбільше витрачається на додатки. У середньому, користувачі витрачають більше 30 годин на різні сервіси та мобільні браузери в місяць, в порівнянні з середньостатистичними 27 годинами, які витрачаються на серфінг в Інтернеті з комп'ютерів. Як повідомляє статистика, більше третини власників смартфонів завантажують хоча б один додаток в місяць. Саме таким сервісам присвячено близько 90 % часу мобільного Інтернету.

З урахуванням вищезазначеного та може бути організована монетизація мобільного трафіку. Що це означає? Все досить просто. Якщо ви хочете отримати заробіток від користувачів смартфонів, вам необхідно розробити власну програму. Саме ці сервіси впевнено починають відбирати частку на ринку, яка раніше належала комп'ютерів. Що потрібно зробити в першу чергу?

Перш ніж читати поради щодо монетизації мобільних сайтів, швидко перегляньте статистику свого сайту. Отримаєте приблизну оцінку того, скільки відвідувачів використовують мобільні пристрої, а потім вивчити показники сегментів. Як ваш мобільний трафік співвідноситься з комп'ютерним? Чи є велика різниця у ключових показниках? Якщо це відмінність очевидно, можна приступати до різних способів. Як це зробити?

Як вже було зазначено вище, монетизація мобільного трафіку не завжди означає електронну торгівлю. Якщо ви хочете заробляти таким чином, реклама - один з кращих монетизационных підходів, які ви можете зробити. Інтеграція рекламних оголошень або інструментів пошуку на ваш сайт - один з кращих способів отримання прибутку. Яким повинен бути ваш ресурс?

Зробіть свій сайт простим і зрозумілим - це абсолютна необхідність. Кожна сучасна тема для WordPress чи інших движків є полегшеною і легко змінною. Вивчіть мобільні рекламні рішення і інтегруйте їх на свій сайт.

Направляйте користувачів в інші сегменти вашої майданчики. Незважаючи на те, що списки розсилки є ідеальним інструментом маркетингу, ви можете здійснювати зв'язок через Facebook, YouTube, Instagram і так далі. Більш того, монетизація мобільного трафіку без передплат є сьогодні найбільш бажаною. Подумайте про те, що ваш сайт повинен виглядати як мережа з декількома пристроями. Чим більше зв'язків створюється у вашій тематичній мережі з людиною, тим більше ймовірність, що вони стануть вашими постійними відвідувачами. Як залучити користувачів?

Постійно привертає увагу людей. Ключем до зміцнення довіри і довгострокових відносин є утримання уваги відвідувачів, які потрапляють на ваш мобільний сайт. Форми підписки на дії і електронну пошту повинні бути мінімальними: чим більше полів потрібно заповнити, тим менше ймовірність того, що люди будуть робити це на мобільному пристрої.

Якщо ви забезпечили постійний потік відвідувачів, важливо його утримати. В даному випадку мова йде про створення високоякісного контенту, сумісний з мобільними пристроями. Довгі статті виглядають досить погано навіть на екрані комп'ютера, а ще гірше - на смартфоні. Якщо ви здійснюєте монетизацію мобільного трафіку, ви повинні слідувати тим же основним принципам чіткої комунікації, як і при стандартному мережевому маркетингу. Це включає в себе заклики до дії, ефективну рекламу і високоякісний контент. Як тільки виконайте три вимоги даних, ви почнете помічати деякі поліпшення в монетизації.

Яка реклама може використовуватися для отримання прибутку? Монетизація мобільного трафіку з оплатою може включати в себе застосування таких сервісів. CPI і CPA

CPA - це модель ціноутворення, де рекламодавець платить за певну дію, таку як реєстрація, продаж в магазині і т. д. CPI - це більш точна версія CPA, при якій оплата відбувається тоді, коли користувач встановлює додаток.

Перший варіант реклами сплачується в три-чотири рази більше, ніж другий, в залежності від регіону. Це означає, що якщо ви використовуєте тільки CPI-пропозиції, ви різко втрачаєте прибуток.

Незважаючи на те що більшість рекламних мереж там роблять великі гроші в бізнесі CPI, бажано вибрати для себе нішу в CPA. Основним дією цих посилань є спонукання користувачів підписатися на платний сервіс, завдяки якому вони отримають відмінний мобільний контент, наприклад відео, рінгтони, ігри, шпалери і т. д. Особливість цих підписних пропозицій полягає в тому, що вони призначені для роботи на мобільних пристроях. Таким чином, розміщення таких оголошень на своєму сайті – це монетизація мобільного трафіку з оплатою за дію.

Рекламне простір

Традиційна рекламна модель, яка бере початок ще в паперових газетах, полягає в продажу рекламного простору і вбудовуванні оголошень в контент. Ця ж модель використовується для телебачення з 10-хвилинними рекламними роликами за кожні 20 хвилин мовлення. З деякого часу навіть відеоролики на різних хостингах отримують дохід від розміщення такої реклами. Інтернет використовує цю модель протягом останніх 15 років, а доходи від неї досягли позначки в десятки мільярдів доларів.

Цей спосіб також може використовуватися на мобільній платформі, і він може генерувати реальний дохід. Маючи невеликі оголошення в верхній або нижній частині екрана, рекламодавець буде отримувати переходи і трафік на свої сайти. Виходить монетизація мобільного трафіку з оплатою за клік. Проте основним недоліком такого підходу є те, що створити привабливий рекламний ролик на маленькому екрані набагато складніше. Розробники додатків хочуть заробляти гроші, але не завжди хочуть жертвувати надто великим простором екрану, яка може перешкодити роботі програми.

Партнерські і реферальні програми

Ще одна ідея монетизації останнім часом включає в себе афілійований маркетинг з мобільними додатками. По суті, замість того, щоб продавати рекламний простір, рекламодавець пропонує партнерську програму, в якій містяться посилання, вбудовані в програму. Вони будуть генерувати дохід для творця сервісу на основі рекомендації. У партнерських програмах рекламодавець оплачує факти продажу, які генеруються афілійованою особою. Система може відслідковувати ці «кліки», і якщо споживач переходить на сайт рекламодавця і робить покупку, розробник програми отримує комісію.



Категория: Технологии